Kõne suunamine
Kõnesuunamise teenus võimaldab Sinu Simpeli numbrile saabuvad kõned suunata edasi Sinu poolt määratud telefoninumbrile, kus keegi teine vastab Sinu eest. Kõned saad suunata kõigile Eesti mobiili- ja tavatelefoninumbritele.
Suunatud kõnede eest maksad kõne eest nii, nagu sooritaksid ise kõne suunatud numbrile. Sinule helistaja maksab vaid Sinu numbrile helistamise eest.
Tingimusteta suunamise korral ei toimi teenus Koputus. Kui korraga on aktiveeritud tingimusteta ja tingimuslik suunamine, jääb toimima tingimusteta suunamine.
Enamikel mobiiltelefonide mudelitel on antud funktsioon telefonimenüü kaudu kasutatav, kuid vastavad määrangud saad sooritada ka alljärgnevat juhendit järgides:
Suunamise aktiveerimine
**21* + maakood, telefoninumber # ja kõne alustamise klahv ehk **21*+3726397130# ja kõne alustamise klahv
Suunamise lõpetamine
##21# kõne alustamise klahv
-
Suunata kõik Sulle saabuvad kõned
Tingimusteta suunamise korral suunduvad kõik sissetulevad kõned kohe Sinu määratud numbrile. Suunamine toimib ka väljalülitatud mobiiltelefoni puhul, st Sinu numbrile tulnud kõned suunduvad määratud numbrile edasi ka siis, kui lülitad oma mobiiltelefoni välja.
Tingimusteta suunamist on hea kasutada näiteks siis, kui mobiiltelefoni aku hakkab tühjaks saama. Suunates oma kõned mõnele teisele numbrile, jääb Sul võimalus nimetatud numbril vastata sissetulevatele kõnedele.
-
Suunata siis, kui Su number on kinni
Saabuv kõne suundub määratud numbrile juhul, kui Sinu mobiiltelefon on kinni.
Teenus on kasulik näiteks siis, kui pead pidama ühe pikema kõne, kuid soovid, et teisel numbril võetaks vastu muud vahepeal Sulle saabuvad kõned.
Kui üheaegselt on aktiveeritud tingimuslik suunamine ja koputus, jääb toimima koputus. Sel juhul kuuled kõne ajal koputavat märguannet ja sissetulevat kõnet ei suunata määratud numbrile.
-
Suunata siis, kui Sa ei vasta teatud aja jooksul kõnele
Saabuv kõne suundub teisele numbrile siis, kui sellele ei vastata määratud aja jooksul.
Teenus on kasulik siis, kui soovid, et Sinu poolt juhuslikult vastuvõtmata kõnedele igal juhul vastataks, näiteks olukorras, kus Sul võib-olla pole võimalik telefoni vastu võtta. Kõne suundub määratud numbrile ainult siis, kui Sa määratud aja jooksul sellele ei vasta.
Selle suunamise abil saad vastata kõnedele valikuliselt: jälgides mobiiltelefoni ekraanil helistajate numbreid, võid otsustada, kas vastata sellele kõnele ise või lasta kõnel suunduda teisele numbrile.
Aega, mille järel kõne teisele numbrile suundub, saad ise valida. Aeg võib olla 5, 10, 15, 20, 25, 30 sekundit. Kui aega enne suunamise aktiveerimist ei reguleerita, kehtib viimasena sisestatud aeg. Kui suundumisaega pole kordagi sisestanud, toimib algne 25 sekundit.
-
Suunata, kui telefon on levist väljas või välja lülitatud
Suunamine, kui mobiiltelefon ei ole teeninduspiirkonnas või on välja lülitatud.
Kõne suundub teisele numbrile siis, kui Sinu mobiiltelefoniga ei saada ühendust (mobiiltelefon ei ole sisse lülitatud, on väljaspool võrgu teeninduspiirkonda või hetkel ülekoormatud võrgupiirkonnas). Kui aga mobiiltelefon on kättesaadav, kõned teisele numbrile ei suundu.
Teenus on kasulik näiteks siis, kui kavatsed minna massiüritusele, kus võib tekkida võrgu ülekoormus ja sidesaamine on raskendatud, või liigute piirkonnas, kus GSM-levi on lünklik. Kui Sinu mobiiltelefon on kättesaadav, tulevad kõned Sinu numbrile sisse, kui aga ühendust ei saada, suunduvad kõned Sinu määratud numbrile. Sel moel tagatakse, et kõik Sinu telefoninumbrile helistatud kõned saavad vastu võetud.
-
Piirangud
Kõnede suunamisi saab teha järgmiste riikide numbriplaani telefoninumbritele:
Austria, Belgia, Bulgaaria, Eesti, Hispaania, Holland, Iirimaa, Island, Itaalia, Kreeka, Küpros, Leedu, Luksemburg, Läti, Malta, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Suurbritannia, Taani, Tsehhi, Ungari, Šveitsi, USA, Kanada, Ukraina ja Venemaa numbritele.